CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, februari 15, 2009

Dax för uppdatering!!

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen, men jag har inte haft någon lust eller ork att skriva nånting...
Idag har Felicia och Emma varit och hälsat på, så vi har varit ute och åkt pulka och kälke :) Mycket trevligt, och skönt väder!!
Annars händer det inte så mycket roligt här..
Jag försöker plugga på dagarna men känns som jag bara kommer mer och mer efter, men det löser dig nog! Alicia är på förskolan på dagarna och hon verkar tycka om det!
Och hon pratar HELA tiden nu, aldrig tyst tror jag:) Men det är kul att hon pratar och att man förstår mycket av det!!
Ska ta och väcka henne nu, så hon kan somna ikväll oxå!
Så kanske vi ska gå ner till skolan och åka lite skridskor sen, om vi hittar nå gamla som jag hade när jag va liten!!
Kanske kommer mer uppdatering snart!!

2 kommentarer:

Emmis sa...

Vad muycket och ofta du skrivit... :)

Emmis sa...

Men nu kan du ju ta tag i den igen, för nu är det ju snart ett år sedan du skrev något... :) hihi