CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, januari 28, 2009

Förkyld!!

Mina älsklingar!

Ja usch jag börjar bli riktigt förkyld nu, har inte alls varit pigg idag :/
Och inte mycket pluggande har det blivit idag heller, eller inte på hela veckan, så jag har en hel del att göra..
På fredag ska jag ha matte prov! Har även tid hos optikern för linsundersökning, måste köpa nya linser, men den läre jag ringa och avboka imorgon eftersom jag är förkyld... :/
Igår jobbade jag, inventering! Men det gick bra, fast jag va inte speciellt pigg igår heller. Och sen va jag dum och åkte och sola, väldigt skönt men det va kanske inte så smart när ja va förkyld...
Nu är det tomt här hemma, alldeles ensam både Alicia och Pysen är med pappa! Men jag kanske kan få lite gjort imorgon iaf, nånting positivt :)
Snart dags för sängen!
Go natt

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt de låter med att sola. Måste ta mig i kragen och komma iväg jag med snart.
Skönt att du får lite tid för dig själv ibland, alltid behöva.