CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, januari 18, 2009

Helgen...

Igår följde jag och Alicia med T till stan vi va upp till babyproffsen, dollar och jysk.. Jag köpte en mössa för 25:- :)
Sen åkte vi hem hit och åt lite lunch och sen stoppade vi Alicia i vagnen och tog en promenad... Skönt! Kvällen spenderade jag hemma bara....
Idag kom Bosse hit och jag klippte honom, så kul och träffa honom ibland!!
Sen har vi varit på julgransplundring. Alicia är så rolig inte nå blyg alls.. När vi hade fikat så var hon mitt ute på golvet när dom började ställa sig i en ring för att börja dansa så Alicia ställde sig mellan 2 tjejer och tog deras händer, så hon dansade själv hon :) Trängde sig fram och fick en godispåse av tomten även i år, men hon va inte lika snabb som förra året!:) Så ikväll va hon pigg, sockerkick!!! :/
Imorgon är det vardag igen... Alicia ska på förskolan och jag ska plugga.. Får se om mina böcker kommer så jag kan gå på mattelektionen, lite onödigt annars tycker jag. Isåfall får jag plugga svenska hemma bara...
Ska nog hoppa i säng snart, passa på och läsa lite tror jag..
Go natt

0 kommentarer: