CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, januari 20, 2009

mommo & mommo goga

Igår va en RIKTIGT trög dag med pluggningen.. Körde fast och allt kändes hopplöst med svenskan... Kom ingen vart alls!
Men som tur va kom mina andra böcker med posten så jag åkte in på matte lektionen, lite trögt i början, men det va ju några år sen jag läste matte så jag måste nog gräva lite i minnet :)
Efter matten åkte jag och hämta Alicia på förskolan och vi åkte hem och gjorde tekaka (pannkaka), johan kom ut och hälsa på Alicia en stund oxå..
När det va dags för nattning trodde jag tjejen skulle vara trött efter en lång dag på förskolan men icke.. slutade med att jag somnade före henne nertryckt i hennes säng! Vaknade en stund senare ganska stel!
Imorse tog vi det ganska lugnt, Alicia va ledig från förskolan idag, mommo och mommo goga (olga) ville låna henne.. Så mamma kom och hämta henne vid halv 10.
Så jag tog en kort promenad med Pysen innan jag satte mig och börja plugga....
Skippade svenskan idag och gjorde lite matte och sen började med religionen, så jag fick lite gjort idag iaf, skönt!
Satt till halv fyra, sen gick jag och Pysen en promenad innan vi gick till mamma och fick lite mat..
När vi kom hem igen duschade jag och Alicia efter lite bolibompa, sen somnade hon snällt.
Så jag passade på och skriva in det gjorde i religionen idag på datorn och skickade till läraren..
Nu ska jag nog läggaa mig snart så jag är pigg imorgon!! Måste försöka läsa lite bok oxå, går så trögt :/
Imorgon är det förskola för Alicia igen och jag har mattelektion på eftermiddagen....
Go natt

0 kommentarer: